Ahad, 30 Mac 2008

buka minda lapangkan dada...era baru bermula..

Salam mesra salam sejahtera...

sihat?
harap-harapnya sihat la ya..klu dmam pgi la jmpa dokto n rajn2 mkn bat..

So stret2 d point,beberapa hari lepas saya di-mesej-i oleh sorang rakan..
kitorang pun borak barang seketoi dua..pas tu dia tanya pasal bisness
reload(ala top-up kredit enpon tu) yang saya duk jalankan...saya pun
criter la bagai nak rak..hu ha huhaaa...bla, bla..pas tu dia tanya jenis
top-up yg sykt tu provide...sya bgtau la macam2 adaaa(mcm astro lak)...
tp,list je yg ada pun...sbb operator kuning actually dah tak de dlm
perkhidmatan sykt tu...ntah menurut sumber sykt, kunun si kuning tu tanak
duduk setempat ngan si biru n si merah...pendek kata klu si merah ngan
si biru ada kat tempat sini si kuning kene beralih n dominasi kat tempat
yg tak leh dicapai oleh si dua kaler yg terdahulu tu.....
crabby patty betoi la....pas tu rakan saya tu pun memulakan strategi
marketingnya, dia MEMPERKENALKAN sykt yang dia join n wat duit dgn menjual
prepaid...dan yang menariknya semua operator ada...memula saya tanya
jugak kalau setakat list ja yang ada buat hapa...tapi dia kata,"dok aih
mane ada list semate2..aku dah jual semua jenis relod dari operator biru,
merah n kuning...semua ade nih!"...tanak mengaku kalah, aku mintak url kat
dia...nak nengok sendiri n kirenya nak carik kelemahan la...mane boleh
surender camtu je..anak jantan beb!!belek punya belek punya belek
...***shilake** tol...mmg best offer sykt tu...n tak de komen or komplen
pasal reload abis ke atau terminated ke dan seumpamanya...klu kat sykt
aku join tu mmg belambak org duk tak puas ati...nak tau pasal tu semua
takleh nengok kat homepage je..kene rajin jenguk kat dalam forum atau
komen2....So dengan terpaksanya dan demi mase depan aku pun melompat parti...
er...syarikat...haha...wat ape nak tunggu lama2, klu tunggu boleh tumbuh
pokok duit ke epal emas ke,haaaa tunggu la..

So setelah saya join, saya pun merasakan n melihat mmg ade harapan n SINAR kat
syarikat nih...hahaaahaaa...serius, wa cakap lu..jadi ape korang tunggu lagi
klik aje link kat bawah nih kalau nak tau lebih lanjut..

INFORMASI LANJUT & CARA MENJADI EJEN
kalu x paham tu reti2 la hantar e-mail kat : nizam_yusoff@yahoo.com

adios amigos.....

1 ulasan:

abas berkata...

mampir kunjungan blog, mari mampir juga ke blog aku yaaa, baca 2 dan liat 2 link di dalamnya heeee boh pasti

 

Free Website Submission Service