Jumaat, 29 Februari 2008

Teknik membuat duit secara online

Salam sejahtera dan salam mesra buat sekian kalinya..diharapkan teman semua
berada dalam keadaan sihat dan gembira..

Baiklah seperti yang dijanjikan sebelum ini,hari ni saya akan membentangkan tentang cara bagaimana untuk mendapatkan wang dari aktiviti online anda.

Sebelum itu saya ingin kategorikan anda kepada dua kumpulan utama.Pertama adalah kepada anda yang tidak mempunyai laman web mahupun blog sendiri,dan yang kedua
adalah bagi anda yang memiliki laman web dan blog sendiri.

Bagi anda yang berada dalam kumpulan pertama,jangan terlalu risau kerana anda masih punya masa untuk belajar dan membina blog atau web anda sendiri.Bagi kumpulan kedua pula tidak seharusnya telah merasa lega,kerana anda perlu menjadikan blog ataupun web anda semenarik yang mungkin.Ini bertujuan untuk menarik ramai pengunjung ke web atau
blog anda yang nantinya akan memberi anda bonus dalam mendapatkan pendapatan online anda...

Di bawah ni saya senaraikan perkara yang akan saya kongsikan dalam aktiviti kita
menjana pendapatan secara online..


1)bagaimana membuat akaun e-mail samada gmail atau yahoo mail.
2)bagaimana membina laman web atau blog anda sendiri.
{termasuk kriteria web yang seharusnya dapat menarik
pengunjung ke laman/blog anda}
3)bagaimana mendapatkan hit counter, bagi mengetahui berapa ramai
pengunjung telah berkunjung ke web/blog anda
4)mempromosi web/blog anda
5)MENJANA PENDAPATAN SECARA ONLINE

Baiklah sebelum saya teruskan lagi dengan kaedah tersebut di atas,sudilah kiranya
teman semua meninggalkan sedikit komen pada blog ini berserta alamat e-mail anda.
Ini hanyalah untuk saya mengetahui seramai mana dari anda semua yang sudi dan berminat untuk bersama-sama saya selepas ini dalam menjana pendapatan secara online.
Sampai di sini sahaja untuk kali ini, Insyallah, sekiranya panjang umur dan ada berkesempatan maka saya akan update lagi blog ni...nantikan.

1 ulasan:

Mett JR berkata...

bro...aku dah bc post ko...amcm cara nya???ni email aku....addy_mat2m@yahoo.com ok??

 

Free Website Submission Service